pájecí stanice

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 15 23:40:40 CEST 2015

Jo jo.

Na termotransfer bych zapomněl, naopak přidám třeba vytvrzování epoxidu
za horka. Leptací lázeň naproti tomu ohřívám v mikrovlnce...

Já jsem ponechal původní nastavování teploty rotačním enkodérem, jen z
boku mám v Al základně vyvrtanou dírku na termočlánek a případnou
přesnější regulaci či rampu pro reflow dělám opticko-hlavově-mechanickým
PID regulátorem.

Jo a upřesňuji, je to black and white/silver model
http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/48IK.jpg a vyráběl se v nedávné
minulosti - L.P. 1972 až 1997, počet vyrobených kusů té řady byl pouhých
11M5.

Já budu mít spíš jeden z těch počátečních...

--
Jirka