pájecí stanice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 15 23:06:27 CEST 2015

Mám némlich tu samou, i v té červené barvě.
Mám v ní přidané teplotní čidlo, vytažené na konektor v rukojeti (Si dioda).
K možnostem použití bych ještě přidal laminaci dry-resistu, výrobu PCB
termo-transferem,
ohřev leptacích a cínovacích lázní atd.
Je to moc dobrá pomocnice.
Jen se blbě shání - levných napařovaček jsou všude hromady, ale
nenapařovačky
jsou snad jenom za dost dlouhé peníze (aspoň co jsem tak koukal v
obchodech).

PL