článek o Arduino IDE na rootu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červen 14 16:48:44 CEST 2015

Dobrý den,

Já si hraju s Arduinem dost, ale ke kontaktnímu poli jsem nikdy důvěru
nezískal. Používám ho jenom výjimečně. Propojovací vodiče, které jsem si
vyrobil z lámací lišty ještě jakž takž kontakt mají, ale ty, co jsem
koupil od číňana mají kulaté hroty, a ještě dost slabé, a to je
tragédie. Takže raději všechno bastlím na bastldesky :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora