článek o Arduino IDE na rootu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 13 15:23:52 CEST 2015

No řekněte - není to krásné, jak je ten svět barevný?
Vám vyhovuje strkat součástky do kontaktního pole, tisícům dalších zase
vyhovuje použít hotový modul, případně poskládat několik modulů třeba právě
pomocí toho kontaktního pole.
Takže všichni můžou být spokojeni, každý si použije to, co mu vyhovuje.

Já si třeba ke všemu vyrábím malé modulky, protože mi stojí zato ušetřit
polovinu nebo i víc drátu jen tím, že k procesoru přilepím krystal,
blokování
napájení, reset a nějaký programovací konektor. Ale to dělám jen s
jinými MCU
než ATmega nebo STM32F1, protože pro tyhle 2 rodiny MCU je takových
modulů k dispozici obrovská spousta levně v Číně (pro ATmega právě ty různé
klony Arduino).

PL