OT Kritické body funkcí

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 12 17:41:10 CEST 2015

Tak to spolu neshodneme. Já naštěstí a na rozdíl od vás nejsem pedagog a
tak si v zásadě můžu plácat co chci. Proto tvrdím, že je důležité naučit
se pravidlo a hlavně naučit se ho v praxi aplikovat. To, že má toto
pravidlo výjimky, ostatně jako většina pravidel není v prvním přiblížení
podstatné.
Dnešní absolvent možná zná pravidlo i výjimky, ale jediné co umí, je
podrobně vysvětlit proč to použít nejde (a bude přitom používat podobné
argumenty jako vy - sice jsou v zásadě správné, ale s daným tématem
nesouvisí). Že by se o to alespoň pokusil, o tom nemůže být ani řeči,
protože to neumí. A to neplatí jen o matematice.

Mrazík