článek o Arduino IDE na rootu

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Červen 12 14:53:05 CEST 2015

On 12.6.2015 14:35, Jan Waclawek wrote:

> Skusme toto prirovnanie: dnes ma kazdy foun megapixelovy fotoaparat, zeano.
> No a niektore z nich robia uplne uzasne fotky, napriklad z takeho ajfounu
> padaju fotky ktore maju farby farebnejsie ako je skutocnost a tvare
> krajsie ako tie ozajstne. Nic tomu nechyba, pouziva sa to uplne lahko -
> este aj na klaud sa to da dat a ukazat na dialku vnucata babke - stale je
> to poruke... A potom je tu skupina fotografov, ktori zrejme len z cistej
> zavisti frflu, ze to nie je fotografovanie, ze k tomu predsa treba
> ozajstny fotak, tie velke a drahe objektivy, svetla a blesky (co je jasna
> [...]

No asi ne tak, jak jste myslel.

Protoze ja si naopak myslim, ze rozumny clovek ma jak fotak, tak
'mackatko/mobil'. Protoze je dulezite umet vytezit maximum ze situace.
Na koncert si nepovlecu zrcadlovku, v zoo nebleskam lemurum do oci
sumicim mobilem.

Proto mi ten odezdikezdismus neprijde rozumny. Ne na vse je potreba
dokonaly profipristup. Na domaci zvykani asi ti lidi nemusi vedet nic o
kompozici, o clone, o casu, ty stroje to delaji za ne. Co na tom, ze je
to 'spatne'. Je to primerene pozadavkum uzivatele. Dtto Arduino. O tom
byl i ten clanek, co jsem puvodne linkoval. Use case je rozhodujici.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.