Re: článek o Arduino IDE na rootu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 12 14:35:38 CEST 2015

>Naopak, myslim, ze takova polemika je vzdy uzitecna, i kdyby jen kvuli
>utvrzeni se ve svem postoji. A jak je videt z teto diskuse, jsou tu
>zastanci obou pristupu.
>
>Ja napriklad vasemu postoji nerozumim a pripada mi obtizne obhajitelny.

Skusme toto prirovnanie: dnes ma kazdy foun megapixelovy fotoaparat, zeano.
No a niektore z nich robia uplne uzasne fotky, napriklad z takeho ajfounu
padaju fotky ktore maju farby farebnejsie ako je skutocnost a tvare
krajsie ako tie ozajstne. Nic tomu nechyba, pouziva sa to uplne lahko -
este aj na klaud sa to da dat a ukazat na dialku vnucata babke - stale je
to poruke... A potom je tu skupina fotografov, ktori zrejme len z cistej
zavisti frflu, ze to nie je fotografovanie, ze k tomu predsa treba
ozajstny fotak, tie velke a drahe objektivy, svetla a blesky (co je jasna
blbost, ved ajfoun ma taky super blesk zabudovany) a este ze tomu vraj
treba aj treba rozumiet...

Ako kazde prirovnanie, aj toto je samozrejme nedokonale, ale snad podstata
vynikla.

wek