článek o Arduino IDE na rootu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červen 12 09:39:04 CEST 2015

Naprosto s Vámi souhlasím, bohužel to chápu jako dnešní trend - potřebu
dělat věci tak, abych o nich nemusel přemýšlet a hlavně to bylo rychle
hotové. To mi vždycky vadilo.

Myslím, že to není věc nebohého Arduina, ale obecně snad všech
řemeslných oborů - stavebnictví, nábytkářství, programování... Rozhodně
nemám nic proti amatérskému přístupu, ale neskutečně mě štve, když se z
amatérizmu stane standard a šlendrián je považován za rychlé (=jediné
správné) a moderní řešení. Už na mě asi leze krize středního věku :-)

JMN