článek o Arduino IDE na rootu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 11 15:34:11 CEST 2015

On Thu, Jun 11, 2015 at 11:24:06AM +0200, Kosta wrote:
> Kolega Tomášek je klasický akademický purista, kdysi (cca 1987) jsem s
> jedním podobným  vedl debatu na téma Basic versus Asm.
> Dotyčný nemohl pochopit proč programuji často v Basicu, když o mně
> ví, že dělám běžně v Asm Z80.  Tehdy jsem   uvedl jeden příklad:
> Co bude rychlejší - jednorázově setřídit 1000 8-místných čísel v
> Basicu, nebov v Assembleru
>
> Schválně jaká je správná odpověď
>
> --
> S pozdravem
> M Kosťa Kostomlatský

Myslim, ze k akademickemu puristovi mam hodne daleko. Ale ty prasarny,
ktere se s arduinem deji (napr. zapojeni bez blokovacich kondenzatoru
a tak podobne), jenom aby to pro BFU nebylo moc slozite, mi opravdu vadi.

Co se tyce senzoru a kodu, tak pred arduinem slo vetsinou taky kod najit,
vetsinou nedalo moc prace to integrovat do sveho projektu.
Ted je vse "monopolizovano" a vsude nejde clovek jenom specificky kod
pro arduino a to myslim neni dobre.

P.T.