[OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 12 09:12:22 CEST 2015

Tohle trochu tusim, ja u toho TRX nechci a v dohledne dobe nebudu pouzivat
TX cast, tak asi pujde ven, prece jen si ten 100W konec pri zapnuti nejakou
spicku vygeneruje (ne ze by ve zbytku radia nebylo cim takove proudove
narazy delat).

A co se tyka toho olova, nabijecky a TRX - ono to tak asi dopadne, je to
nejjednodussi reseni a nejaky nacaty a do auta uz nevhodny akumulator se mi
v baraku asi najde.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jozef RAČEK" <Jozef_RACEK na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 12, 2015 9:04 AM
Subject: RE: [OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Vysielacka je zariadenie, ktore dokaze "rozhodit" regulaciu mnohych zdrojov.
Medzi Rx a Tx je celkom velky prudovy skok...
Cim vyssi Tx vykon, tym je dynamiicky skok vyraznejsi.
Ppodla skusenosti 80% beznych zdrojov s tym ma problemy, aj ked dokazu drzat
stabilne napatie pri potrebnom prude pri statickej zatazi.

Na HAM pouzivam zdroj ALINCO DM 330-MW-II (potreboval som viac ako 15A), ale
cena je inde...

Vyvijali sme v praci nejake veci do auta, takze sme potrebovali "simulovat"
autobaterku zdrojom.
V porovnani s MEANWELL zdrojmi, ktore mi presli cez ruky - bezne priemysene
okolo 13,5V, 10-30A,
je to ALINCO vyrazny rozdiel v cistote a stabilite napatia. Po porovnani som
bol sam prekvapeny.

Na weekendove testovanie kludne nejaka starsia autobaterka, alebo baterka
napr. 7AH z UPS a pripojena sustavne na nabijacku...

Ako cielove riesenie radsej nieco (aj ked drahsie) urcene pre vysielacky.

Dodo