[OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Pátek Červen 12 09:04:07 CEST 2015

Vysielacka je zariadenie, ktore dokaze "rozhodit" regulaciu mnohych zdrojov.
Medzi Rx a Tx je celkom velky prudovy skok...
Cim vyssi Tx vykon, tym je dynamiicky skok vyraznejsi.
Ppodla skusenosti 80% beznych zdrojov s tym ma problemy, aj ked dokazu drzat stabilne napatie pri potrebnom prude pri statickej zatazi.

Na HAM pouzivam zdroj ALINCO DM 330-MW-II (potreboval som viac ako 15A), ale cena je inde...

Vyvijali sme v praci nejake veci do auta, takze sme potrebovali "simulovat" autobaterku zdrojom.
V porovnani s MEANWELL zdrojmi, ktore mi presli cez ruky - bezne priemysene okolo 13,5V, 10-30A,
je to ALINCO vyrazny rozdiel v cistote a stabilite napatia. Po porovnani som bol sam prekvapeny.

Na weekendove testovanie kludne nejaka starsia autobaterka, alebo baterka napr. 7AH z UPS a pripojena sustavne na nabijacku...

Ako cielove riesenie radsej nieco (aj ked drahsie) urcene pre vysielacky.

Dodo

From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Pavel Kutina [hw na prelude.cz]
Sent: Friday, June 12, 2015 7:40
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Mozna ze i jo, take jsem na nej narazil, ale jednak je to spinany zdroj
(radeji bych linear), druhak je v neforemne plastove krabici a tretak (a
to hlavne) to dneska do pul pate do Kobylis nestihnu, kdybych se
rozkrajel a v sobotu nefungujou (jinak bych ho asi i pres ty nevyhody vzal).

Ale i tak diky za snahu, budu patrat dal.

Pavel Kutina