Re: článek o Arduino IDE na rootu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 10 20:25:24 CEST 2015

I pro někoho kdo dělá léta s čístým AVR, je to přínos, já kolikrát
na zkušební věci vytáhnu arduino, je to rychlé mám hned debug

seriák nemusím si tam dávat moje knihovny, prostě pohoda.

Občas použiju nějakou knihovnu z Arduina normálně,

prostě to pohodlí je fakt super.

A hlavně rozchodit pro začátečníka avrgcc a make file, dude občas

je celkem problém a tady vše jede "samo".

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 6. 2015 13:37:10
Předmět: Re: článek o Arduino IDE na rootu

"Pro mě jako začátečníka je úžasná "kompaktnost" všech věcí kolem -
shieldy, knihovny, příklady, ale i nabídka na aliexpress a dalších shopech.

Tohle mi umožňuje velmi rychle začít.

Ano, co se dá udělat na arduinu, lze udělat i přímo pro AVR, znalec to
udělá ještě lépe.
Ale začátečníkovi stačí minimální znalosti aby začal.

de fakto musím umět jen stáhnout a nainstalovat Arduino prostředí a mít
jednu nějakou desku s arduinem. A už můžu začít.

kdysi jsem dělal s PICy, ale ten začátek byl velmi těžký - programátor,
jak vůbec cpu nainicializovat atd.

Zkrátka, odborník může nad arduinem ohrnovat nos, ale pro začátečníky a
hobbisty je nepřekonatelné.

Petr