článek o Arduino IDE na rootu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 10 13:36:58 CEST 2015

Pro mě jako začátečníka je úžasná "kompaktnost" všech věcí kolem -
shieldy, knihovny, příklady, ale i nabídka na aliexpress a dalších shopech.

Tohle mi umožňuje velmi rychle začít.

Ano, co se dá udělat na arduinu, lze udělat i přímo pro AVR, znalec to
udělá ještě lépe.
Ale začátečníkovi stačí minimální znalosti aby začal.

de fakto musím umět jen stáhnout a nainstalovat Arduino prostředí  a mít
jednu nějakou desku s arduinem. A už můžu začít.

kdysi jsem dělal s PICy, ale ten začátek byl velmi těžký - programátor,
jak vůbec cpu nainicializovat  atd.

Zkrátka, odborník může nad arduinem ohrnovat nos, ale pro začátečníky a
hobbisty  je nepřekonatelné.

Petr