problem s mscomctl.ocx

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 9 10:34:15 CEST 2015

je to prachsprosty COM. Funguje tak, ze sa do registrov zapise cesta k dll (ocx)
a vola sa pomocou CLSID alebo ProgID. Preregistrovanim sa prepise cesta
k aktualnemu umiestneniu. Na to treba v pripade zapnuteho UAC elevovat prava :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, June 09, 2015 10:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: problem s mscomctl.ocx

Je to Helios Red. Teď se chová zase jinak :-( Ze začátku vypisoval že soubor nenašel a nabízel mi, abych ho hledal. Když jsem nevěděl že to mám hledat ve windows/system32, ten ztažený jsem umístil do jednoho svého adresáře a ten adresář jsem Heliosu nabídnul. On si to zapamatoval a ten soubor tam už asi musím na věky věků nechat :-( Když ho dám pryč, už mi nenabízí někde ho hledat, ale rovnou vypisuje tuto hlášku:
Kód chyby OLE je 0x80040154. Třída není zaregistrována. Objekt OLE je ignorován. Dám OK a hláška se opakuje, dám storno a program se ukončí.
Ale důležitá je v tomhle případě asi spokojená manželka, program jí zase jde...