problem s mscomctl.ocx

Úterý Červen 9 10:30:28 CEST 2015

Je to Helios Red. Teď se chová zase jinak :-( Ze začátku vypisoval že
soubor nenašel a nabízel mi, abych ho hledal. Když jsem nevěděl že to
mám hledat ve windows/system32, ten ztažený jsem umístil do jednoho
svého adresáře a ten adresář jsem Heliosu nabídnul. On si to zapamatoval
a ten soubor tam už asi musím na věky věků nechat :-( Když ho dám pryč,
už mi nenabízí někde ho hledat, ale rovnou vypisuje tuto hlášku:
Kód chyby OLE je 0x80040154. Třída není zaregistrována. Objekt OLE je
ignorován. Dám OK a hláška se opakuje, dám storno a program se ukončí.
Ale důležitá je v tomhle případě asi spokojená manželka, program jí zase
jde...