Atenuatory SMA

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 5 20:45:31 CEST 2015

Tak si zkuste spocitat, co to udela, kdyz pouzijete 56 ohm  a 270 ohm.
Kdyz mate SMD odporu dostatek, da se vybrat.. Jestli to ma 3,0, nebo
3,125 db stejne urcite nemate cim zmerit. A pro ucel, ktery jste
popisoval je to naprosto dostacujici.
To co usetrite za attenuatory, muzete vrazit do lepsiho RX.