Atenuatory SMA

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 5 08:22:11 CEST 2015

Najvyhodnejsie je objednat to z e-bay.
a k tomu "shipping free"
Cas na bastlenie radsej obetujem na nieco pre mna zaujimavejsie
A kW atenuator zatial nepotrebujem :)
j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Cihak na dkv.cd.cz
Sent: Friday, June 05, 2015 8:15 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: Atenuatory SMA

Pokud se nebráníte bastlení mrkněte opět na ebay. Občas se tam objevují malovýkonové útlumové čipy. Bohužel výběr není takový jako u SMA attenuátorů. Ale jsou za pár korun. Případně je lze i koupit u velkých zahraničních prodejců ovšem poštovné je "zničující". Ale pokud umíte svou objednávku k někomu přihodit je to cesta.

    Martin.