VA metr

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Červen 4 13:50:02 CEST 2015

Předpokládám, že se bavíme o zapojení zde:
http://we.easyelectronics.ru/upgrade-repair/voltmetr-ampermetr-yb27va-v13-i-ego-versii.html
Nešlo by změnit zapojení vstupu OZ ve stylu
http://web.quick.cz/reci/Elektronika/ICL/icl.html ?
Tj. bočník do kladné větve, z obou konců dva děliče na zem a středy
zapojit na vstupy OZ. Dělicí poměr tak, aby se nepřekročilo Vin. Rozdíl
napětí by odpovídal proudu, což by mělo být to správné.
L.