VA metr

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 13:35:41 CEST 2015

Existuje i reseni prostrednictvim proudovych snimacu na Hallove principu
- treba od Allegro (rada ACS, napr. 756, 758 apod., podle konkretnich
pozadavku a dale kusove dostupnosti a ceny).

http://www.allegromicro.com/en/Products/Current-Sensor-ICs.aspx

Pouzil jsem ACS755 uz pred lety v jedne 100A aplikaci a funguje to zcela
spolehlive. Proud tyto senzory obvykle meri obousmerne (zalezi na
konkretnim modelu a jeho zapojeni).

Jini vyrobci nabizeji i modely, ktere se daji navleknout na existujici
privod (treba k aku), cimz se zcela vylouci potreba bocniku. Samozrejme
to ale neni za par korun, jako nic kvalitniho a funkcniho.

Priklad je napr.
http://cz.farnell.com/honeywell-s-c/csla2cf/sensor-6-12vdc-125a/dp/1653524

--
Jirka