[!!Mass Mail]Re: OT Prec s Arduinom

Pátek Červenec 31 15:32:31 CEST 2015

Teda nestačím se divit. Takhle jsou už teď dělané i škodovky? Mám ještě
Felicii a když při jízdě z kopce vypnu motor, po pár šlápnutích na brzdu
posilovač přestane jít, ale když chci tak zabrzdím. Posilovač řízení
taky přestane jít, ale volantem točím normálně - jen to chce větší sílu.
Teď chci kupovat Oktávku - to abych se bál... Ostatně jednou jsem čet že
v Běchovicích ve VN zkušebně předváděli, že když člověk sedí v autě,
blesk mu nic neudělá. Všechno bylo fajn, až na to že už se pak to auto
nerozjelo. Nakonec možná stačí, když to práskne někde kousek vedle...
holt je to jen spotřební technika :-(

Anděl