OT Prec s Arduinom

Středa Červenec 29 21:17:34 CEST 2015

Tohle téma mne zaujalo.
Pracoval jsem v oblasti zkoušek, certifikátů, ES Prohlášení o shodě a
dalších bumážek.
Firemní výrobky, co se týká elektrických vlastností (hlavně EMC) pro nás
zkoušeli většinou v Tróji, pokud to mělo jít do výbušného prostředí, tak
jsme to posílali přezkoušet do Radvanic a když to mělo jít do atomových
elektráren, tak pro nás byla autoritou zkušebna v Řeži.

Když šlo o nějakou elektroniku s mnohanohovými brouky (a v současné době se
většina zařízení bez podobných komponent neobejde), tak tu jsme nakupovali a
co se týká vlastností a jestli je zvolené řešení pro dané použití vhodné
(jaký HW, SW a vývojové nástroje byly použité), dodavatelé těch komponent
nebyli moc (vlastně vůbec) sdílní.

Tak se chci zeptat zkušených, jestli u nás existuje nějaká organizace co by
zkoušela výrobky i z těchto hledisek (a byla oprávněná vydat bumážku, zda
výrobek je způsobilý pro dané použití). Já jsem zatím o ničem podobném
neslyšel.