OT Prec s Arduinom

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červenec 29 13:28:15 CEST 2015

Ale tak tohle snad funguje podobne skoro ve vsech vyssich jazycich -
tohle jsem vykopiroval z termostatu pro lednicku co jsem ted dopsal:

// LCD module connections
var LCD_RS : sbit at RB7_bit;
var LCD_EN : sbit at RB6_bit;
var LCD_D4 : sbit at RB5_bit;
var LCD_D5 : sbit at RB4_bit;
var LCD_D6 : sbit at RB3_bit;
var LCD_D7 : sbit at RB2_bit;

var LCD_RS_Direction : sbit at TRISB7_bit;
var LCD_EN_Direction : sbit at TRISB6_bit;
var LCD_D4_Direction : sbit at TRISB5_bit;
var LCD_D5_Direction : sbit at TRISB4_bit;
var LCD_D6_Direction : sbit at TRISB3_bit;
var LCD_D7_Direction : sbit at TRISB2_bit;
// End LCD module connections

begin
   Lcd_Init();                        // Initialize LCD
   Lcd_Cmd(_LCD_CLEAR);               // Clear display
   Lcd_Cmd(_LCD_CURSOR_OFF);          // Cursor off
   LCD_Out(1,1,'Termostat');          // Write text in first row
   Delay_ms(2000);
   Lcd_Cmd(_LCD_CLEAR);               // Clear display

   smycka

end.

Radek Vicek
vedoucí oddělení