OT Sodastream

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Červenec 25 06:09:55 CEST 2015

Hlásím se také mezi příznivce sifonu,
používám podobné zařízení jako pan Labaj. Ale gumové ventilky se mi
nelíbí, záleží na vystárnutí ventilku, ale ta guma smrdí. Tak používám
kovový autoventilek zakoupený v autokellly. Pozor, nezaměňovat s
plechovou punčoškou k nasazení na gumový ventilek. Za pár korun se
prodávají i celokovové ventilky určené do bezdušovoých kol, k ráfku se
těsní šroubováním.
Lubor