Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 09:21:16 CEST 2015


No vidis a ja mam opacne zkusenosti. Cim min konektoru v aute je tim lepe a 
neni nad cinovany spoj. Mozna to bude tim ze ja ty chyby na tech konektorech 
hledam. Uplne nejradsi mam ty zarezavaci konektory.
RS
----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 23, 2015 9:17 AM
Subject: Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko


Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně
nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny.
No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky",
které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než
dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky
konce.

----- Původní zpráva ----- 
Od: Pavel Kadečka


p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle
hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1)
je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají
přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout.
Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 


---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
http://www.avast.com



Další informace o konferenci Hw-list