Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 23 09:17:00 CEST 2015

Pájení není zrovna dobrý způsob, jak spojovat dráty v autě. V autě zásadně
nic nepájím, ale propojuju fastonama, kterých jsem si objednal kýbl z číny.
No už skoro dochází. Nedávno jsem si k tomu objednal i luxusní "zlodějky",
které mají v sobě faston. A jo, už jich pár v autě mám, je to lepší než
dělat odbočku přestřižením drátu, "Y" drátem a nacvakáním fastonů na všecky
konce.

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Kadečka

p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle
hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1)
je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají
přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout.
Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.