[OT] jak si pamatovat hesla

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Červenec 22 22:05:11 CEST 2015

> No, a finální rada zní, nemít pod heslem nic, co by se nedalo zveřejnit. Osobně
> moc nechápu tu paranoiu kolem bankovních účtů. Pokud mi někdo nesebere telefon a
> zároveň nezíská heslo k bankingu, zjistí maximálně, že platím drahej nájem.
> Takže mám heslo k bankovnictví v nezapamatovatelném formátu (to aby ho ze mě
> nemohl někdo vymlátit společně s telefonem) v txt na ploše.

DOnedavna jsem jak satutar nejmenovane organizace mel nastaven pristup k uctu:
ja sam - denni limit 0 Kc
ucetni - denni limit 20 kKc
oba    - denni limit 1 MKc

Ale ze dalo zabrat presvedcit KB, ze statutar ma vlastni limit 0. Dokonce mleli
cosi o tom, ze to budou nabizet klientum, teda az po tom, co to pochopili.

A muzu se v klidu ozrat i nechat se zbouchat v prujezdu.

Standa