[OT] jak si pamatovat hesla

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Červenec 21 08:43:11 CEST 2015

Nepadla tu za mě docela revoluční myšlenka, které jsem se kdysi chytil.
V základu jde o to si vytvořit nějaké vlastní "kryptování" hesel, které
nikdo nezná. Příklady:

1) mám jedno heslo, přidám k němu název serveru a proženu MD5. Např.
HesloSeznam => 90ded16228e2edcf9b3f575595b03d3d
Výhoda je, že si stačí pamatovat jednoduchý salt, nevýhoda .. je potřeba