RE: MECH: přesnost ohybu

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Červenec 21 14:21:17 CEST 2015

uplne nejlepe se vychazi z 3D modelu, pak rozvin na 2d, vypalit a zmuchlat.
vsechny potrebne veci si ohlida sw.
ted co ale maji za postup/vybaveni  v idilne ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Tuesday, July 21, 2015 2:04 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MECH: přesnost ohybu

> Vespod je V-drazka nahore V-beran ktery tlaci plech do te drazky a tim
> ho ohyba.

Promiňte, zle jsem se vyjádřil, princip ohybu chápu, co nechápu je jak probíhá zadávání vlastního tvaru pro lis, tedy na začátku mám výpalek, který se má ohnou, na výkresu (v souboru ) je tvar a umístění ohybu. Jak se tedy nastaví vlastní lis?
Doufám, že se to dělá manuálně, z toho vyplývá vlastně můj dotaz - jak se člověk může spolehnout na rovnoběžnost ohybů?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský