Idealni doba k prijmu DCF 77

Středa Červenec 15 20:06:58 CEST 2015

Asi bych to řešil další baterkou, nějakou knoflíkovou jen pro tu ledku.
Je to jednodušší než měnič :-) a vzhledem k tomu, jak často se to
světýlko používá, měla by vydržet hodně dlouho. Ostatně slyšel jsem
někde o tom, že ve starých amerických lampových rádiích se používala
baterka jako zdroj mřížkového předpětí. Nevím jak moc tohle bylo
rozšířené a hlavně jaké samovybíjení měly tehdejší baterky. Ale v dnešní
době myslím že lithiový článek na nějaké občasné bliknutí ledkou je
optimální.
Anděl