Idealni doba k prijmu DCF 77

Úterý Červenec 14 00:40:57 CEST 2015

Záleží kolik času to má na zasynchronizování. V noci je sice silnější
signál, ale mlátí se přízemní a prostorová vlna a jsou tam nepravidelné
úniky. Pokud je přijímač zapnutý dost dlouho, nějakou lepší chvilku si
najde. Ve dne je signál sice slabší a obvykle víc rušený, ale stabilní.
Když jsem dělal generátor synchronizovaný na nosný kmitočet DCF, v noci
fáze signálu dělala divy.
Anděl