Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 00:53:36 CEST 2015

Možná to špatně chápu, praktickou zkušenost nemám.
Ta informace o licencích kdysi šla nějak kolem mě, tak jsem si ji uložil
do své Flash
s poznámkiu "tudy pro mě cesta nevede".
Tady o tom mají nějaké dlouhé povídání, různě to rozlišují atd., tak
toho se bojím
a raději rychle prchám pryč.
http://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:License

PL