Klient wifi site

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červenec 14 00:36:32 CEST 2015

Dobrý večer,

Dne 14.07.2015 v 0:17 Petr Labaj napsal(a):
> Tak to musíte být velký fanda do Zyxelů. Já bych se nejpozději po 2.
> problému už
> Zyxelu nedotkl ani koštětem. ;-)

Taky že jo, fungují mi poslední dva a další nebudou :-)

> O tom Microtiku jsem psal jako o "hochnóbl" proto, že snad opravdu musí být
> něčím výjimečný, protože jinak si nedovedu představit, proč by uživatelé
> byli
> ochotni platit nějaké licence, když si místo toho můžou pořídit třeba něco
> s OpenWRT.

Tady příliš nerozumím. Za žádnou SW licenci jsem u Mikrotiku zvlášť
neplatil, neboť cena za SW je zahrnuta v ceně zařízení. Ale to
nepovažuji za nic neobvyklého. Když si kupuju smartphone nebo tablet,
tak taky očekávám, že v ceně zařízení je zahrnuta i cena za operační
systém a základní SW funkcionalitu. U komunikačních prvků dtto.

I Vám.

jf