[MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Červenec 10 11:09:37 CEST 2015

Zdravím,
  tak to vypadá, že máme zaměřeno.
  Nařízl jsem drát těsně u konektoru. Měď čistá, nezkorodovaná. Ale mezi pinem
v konektoru a vodičem nekonečno Ohm. Závada je přímo v konektoru.
  Udělal jsem i "protiexperiment" - po nastartování se na vodiči objevilo
kýžených 4.4V, zatímco na konektoru nic.
  Nyní možná hloupá, ale přesto otázka: Jak se do toho konektoru leze ? Jak
to opravit ? Je velmi robustní, má vnitřní těleso, v němž jsou kontakty, které
je nějak fixováno ve vnějším obalu. Potřebovalo by to uvolnit a vysunout
dopředu (nebo naopak obal zasunout dosadu směrem po drátech), ale drží to
v sobě jak helvétská víra. A jak je ten drát k tomu kontaktu přidělaný ?
Zaříznutý ? Přpájený ? V pružině ?
  Zdraví Pavel