Vandrovani DS18B20 s casem Re: Pull-up k 1wire

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 23:02:46 CEST 2015

Ze by globalne oteplovanie?

Senzor sa moze zohrievat z IR zdrojov, ktore si clovek neuvedomuje -
naprikald monitor od pocitaca, lampa na stole, tepelne prudenie (aj po
privodoch) od cohokolvek co je niekde zapnute, pritomnost ludskeho
tela moze nahnat nejaku tu desatinu...
A este samoohrievanie. Senzor ma nejaku svoju vykonovu stratu pocas
merania a TO-92 nie je prave najlepsie puzdro na jej odvod. Skuste
zmensit periodu merania (mimo nej ma nizsiu spotrebu a teda sa znizi
priemerny prikon) alebo senzor pripevnit na vacsiu tepelnu masu
(trebars maly hlinikovy chladic). Tym by sa samoohrievanie malo
zmensit.