OT: venkovní nátěry dřeva

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Červenec 9 00:45:17 CEST 2015

Hezký den,

se zpožděním všem děkuji za informace. Střechu jsem natřel lazurou
Remmers Aidol HK-Lasur, kterou jsem již měl nějakou dobu odloženou ve
sklepě. Kombinace S1033 a O1020 mě dosti zaujala. Zatím jsem však
stihnul použít jen tu impregnaci. Místo O1020 jsem nakonec ve spěchu
vzal jen Lazurol Classic S1023 protože byla skladem. Tak snad jsem
neudělal až takovou chybu. Kdybych tušil, že nebude tak snadné O1020
narychlo koupit, objednal bych ji někde dopředu.

V dalším kroku budu řešit vnitřní nátěr. Doufám, že uvnitř, možná kromě
podlahy, se bez fungicidního napouštědla obejdu. I když je S1033 uváděno
i do interieru, nějak k tomu nemám důvěru.
Následně pak podlaha a terasa. Bude jen ze smrku. Zatím netuším co zvolit.

EH