Solar Impulse nad Pacifikem

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 5 22:20:42 CEST 2015

Huh. Takze to melo byt: Mylite se, otvirat to nebudu. Nezamotal jste
se do toho nejak?

Obe varianty "sorry" co zminujete jsou prece jakousi omluvou, i kdyz
ne pokazde myslenou vazne. Vy skutecne neumite poznat ten ton odpovedi
pana Trollera, ze ktereho je jasne citit, ze nepredpoklada, ze byste s
prosikem o odpusteni klecel na kolenou? Mozna to s tim vzdelanim neni
tak hrozne, ale vy jste treba v tech jazycich tak prevzdelany, ze mate
problem, domluvit se s prostym lidem. Pak vazte slova o tom, ze nekdo
neumi cesky.

Omlouvam se, ze tady takto samozvane interpretuji vyroky pana
Trollera. Omluvou mi snad muze byt to horko...
L.