OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Červenec 5 10:38:07 CEST 2015

Ano, hejbajici, blikajici a kdo vi co jeste reklamy mi vadi. A takova
reklama mi vadi uplne stejne at je na cokoliv. Vadi mi blikajici reklama na
vylet do Syrie (neminim tam jet). Vadi mi blikajici reklama na vlozky
(nezajimaji mne). Vadi mi blikajici reklama na auta (zajimaji mne).
A tak nejak nechapu v cem bude pro mne lepsi, kdyz o mne
Google/Microsoft/... (dosadte si spravneho sberace dat) nebude vedet jakou
blikajci reklamu mi tam ma soupnout prskne mi tam nejakou nahodnou...
Marek