<div dir="ltr">Ano, hejbajici, blikajici a kdo vi co jeste reklamy mi vadi. A takova reklama mi vadi uplne stejne at je na cokoliv. Vadi mi blikajici reklama na vylet do Syrie (neminim tam jet). Vadi mi blikajici reklama na vlozky (nezajimaji mne). Vadi mi blikajici reklama na auta (zajimaji mne). <div>A tak nejak nechapu v cem bude pro mne lepsi, kdyz o mne Google/Microsoft/... (dosadte si spravneho sberace dat) nebude vedet jakou blikajci reklamu mi tam ma soupnout prskne mi tam nejakou nahodnou...</div><div>Marek</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-07-05 10:04 GMT+02:00 gatilo <span dir="ltr"><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank">gatilo@centrum.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 5.7.2015, 9:45:17<br>
<br>
Pokud by mi nekdo koukal oknem do koupelny nebo loznice, skoro jiste<br>
mi to fakticky nijak neublizi, ale rozhodne by mi to (iracionalne)<br>
vadilo velmi. Ale budiz, treba jste z jinehoho testa.<br>
Jsou tu vsak 2 aspekty ktere IMHO musi vadit kazdemu.<br>
Casto se stava, ze se nacitani stranky zastavi a musim 20, 30 nekdy i<br>
vice sec. cekat, nez se reklamator rozmysli, jestli mi posle baner na<br>
pneumatiky, ktere jsem koupil minuly tyden a tudiz 5 roku dalsi<br>
kupovat nebudu, nebo na meric krevniho tlaku, kterej taky kupovat<br>
nebudu, jen jsem vcera stahoval pro babicku navod k pouziti, neb<br>
tistenej original ztratila. Prinos reklamy tedy nulovej, nepohodli ji<br>
zpusobene, znacne.<br>
Snad jeste horsi, je to, ze reklama je casto hejbaci-blikaci. Je<br>
vcelku jedno, zda lezu na nejakou stranku, abych si precetl clanek o<br>
synteze kaskadovych filtru, nebou koukal na hambate obrazky, v obou<br>
pripadech, jakesi blikajici cosi, na okraji stranky pusobi velmi<br>
rusive. Tohle neni veci vkusu toho ktereho soudruha, ale proste fyziologicka<br>
funkce lidskeho zraku, kterou mama vsichni prakticky stejnou.<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
  mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
Kosta napsal:<br>
<span class="im HOEnZb"><br>
> Zdravím,<br>
> dovolím si dotaz: o jaké důvěrné informace  máte strach?<br>
<br>
> Jsem asi trochu zamrzlý, ale na mém pracovním počítači se žádné důvěrné<br>
> informace nenacházejí, respektive žádný snifer se k nim nemá jak dostat,<br>
> a ty veřejně známé (jméno, rč, adresa, číslo bankovního konta, číslo<br>
> platební karty, etc) jsou už tak profláklé, že je opravdu nemá cenu<br>
> nějak chránit. A to podstatné mám na USB klíčence.<br>
<br>
> A jestli někdo špehuje kudy brouzdám, nechť. Fakt nevím k čemu mu to<br>
> bude. Na reklamu jsem nikdy nedal a výhodné nabídky zahazuji v jakékoli<br>
> podobě. Může mi tedy někdo vysvětlit k čemu je ta paranoia? Pohybuji se<br>
> na internetu od jeho zrodu a zatím jsem s únikem informací z vlastního<br>
> počítače neměl problém. Ono kdo by o ty mé taky stál :) Ale možná to<br>
> opravdu nechápu a jen se nechci přizpůsobit době.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
</span><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>