Solar Impulse nad Pacifikem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Červenec 5 10:25:07 CEST 2015

Omlouvam se za svou bezmeznou ignoranci, alespon castecnou omluvou mi
budiz, ze cestina neni muj matersky jazyk.
Muzete mne prosim poucit jak mam do budoucna ja (a dalsi vcetne ucitelu)
poznat co tim krasnym ceskym slovem "sorry" myslite? Ja ho bohuzel znam
jako anglicke a do cestiny bych ho podle kontextu dokazal prelozit nejakymi
4-6 zpusoby (mozna i vice), z toho predpokladam alespon 3 by se dalo
dosadit v te vasi minivete.
Predem dekuji
Marek Sembol