OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Kosta kosta na mcu.cz
Neděle Červenec 5 00:14:42 CEST 2015

Dne 4.7.2015 v 23:57 Lukas Burda napsal(a):
> A teď taková otázka. Já reklamy nevypínám. Je to nějak proti mému
> přesvědčení. Není pak nakonec dobře, že mi ty banery ukazují něco
> potenciálně zajímavého? Mě to připadá, že ano. Ale je pravda, že já
> jsem jen ovce. I když se snažím. Můj OS má menší zastoupení než Linux
> a hudba co poslouchám, je sedmkrát méně prodávaná než to, čemu se říká
> alternativní hudba :-)

No vidíte, za pravou ovci tu jsem já, používám WIN, poslouchám rock,
žeru hambáče, netrápí mě velký bratr, ignoruji politiku a žabomyší války
o uvědomělého občana mě rozžhavují doběla

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský