OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Červenec 4 23:57:05 CEST 2015

A teď taková otázka. Já reklamy nevypínám. Je to nějak proti mému
přesvědčení. Není pak nakonec dobře, že mi ty banery ukazují něco
potenciálně zajímavého? Mě to připadá, že ano. Ale je pravda, že já
jsem jen ovce. I když se snažím. Můj OS má menší zastoupení než Linux
a hudba co poslouchám, je sedmkrát méně prodávaná než to, čemu se říká
alternativní hudba :-)

L.