poradte telefon

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Červenec 1 00:36:26 CEST 2015

Dne 30.06.2015 v 22:55 Petr Simek napsal(a):
> S Iphone nebo win8 asi nic neudelate. Co jsem slysel tak pro pristup
> do apple obchodu s aplikacemi musite zadat cislo kreditky i kdyz chcete
> stahovat jen ty bezplatne - to je jako kdyby jste musel ukazat obcanku
> nebo pas.

Dobrý den,
Vaši domněnku nepotvrzuji.
Mám iPad, bezplatné aplikace bez problémů stahuji a cislo kreditní karty
k tomu nepotřebuji (ani jsem jej nikdy nezadával, používám pouze
bezplatné aplikace). Je pravda, že do AppStore jsem se registroval někdy
v roce 2009, ale nezaznamenal jsem ani žádnou změnu podmínek užití ve
smyslu, který uvádíte. Aplikaci jsem stahoval naposled někdy na jaře,
poslední aktualizaci aplikace jsem dělal dnes.

jf