Re: Převod symetrického výstupu 100mV

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 1 00:32:00 CEST 2015

Ten modul je tady:

http://www.tinkbox.ph/sites/mytinkbox.com/files/downloads/LM358_100_GAIN_OPERATIONAL_AMPLIFIER_MODULE.pdf

Jde o střídavě vázaný zesilovač, pro Vaše účely k ničemu.

Teoreticky byste z toho mohl úpravami udělat něco jako první rozdílový
stupeň a pak ev. další zesilovací stupeň s dostavením zisku a nuly, ale
to snad už je lepší postavit něco úplně nového.

I třeba jen proto, že na konektoru máte pro ss diferenciální zesilovač
málo pinů. Navíc SMD montáž už chce mít trochu "v ruce" a mít alespoň
základní vybavení, abyste mohl úpravy úspěšně provést.

--
Jirka