Excel

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Leden 31 16:15:01 CET 2015

Ze se to da vyvolat programove je mi jasne.
Jen mi neni jasne, jak to chcete udelat v pripade te funkce. Tu funkci
preci nekdo musi zavolat. A vola ji jadro excelu, kdyz potrebuje prepocitat
"sheet". A to udela pokud samo vyhodnoti zmenu v hodnotach bunek, nebo
pokud to chte uzivatel manualne. Zmena formatu neni pro jadro zmena hodnoty
a tak automaticky prepocet nevyvola.
V pripade makra je to to same. Nactu soubor, spustim makro, ono vyhaze
preskrtane hodnoty, na konci nema cenu vyvolavat prepocteni, protoze
algoritmus zrovna probehl. Pak preskrtnu obsah v dalsi bunce a pokud znovu
nezavolam makro (nebo rucne nevyvolam prepocteni - byla-li pouzita funkce)
tak se proste nic nestane, ikdyby nakrasne na konci funkce ci makra
prepocet naprogramovany byl.

Ale mozna jsem mimo a neco mi unika, to samozrejme nevylucuju.

PK