Excel

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 31 16:04:19 CET 2015

 31.1.2015, 15:56:57

Bunka je, stejne jako vsechno v excelu, objekt. A mezi jeho metodami
(funkcemi) jiste bude i to prepocitani.
Takze na zaver makra/funkce by melo stacit zavolat prislusnou metodu.
Alespon tak si to pamatuji, z dob kdy jsem v excelu tvoril vic nez jen
primitivni tabulky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz