Osvetleni LED Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Leden 30 21:15:42 CET 2015

> Ak ta pracovna nema rozmery telocvicne, nechcel by som v nej sediet ked
> bude osvetlena 9x100W led :-)

	Neco mi to jen pripomina, staci se jen podivat na moji letitou malou
Golu a vybavi se mi scena ze strahovskych koleji.
	Dve svetla se zarovkama pod stropem svetlo nevalne. Jednoho dne se v
bazaru v Myslikarne objevily 24V halogenky do zpetneho projektoru.
Nelenil jsem a nejakych 240V zakoupil s tim, ze z nich natahnem
"provazek" mezi obema svetly. Nastesti nez jsme to se spolubydlicim
namontovali, tak jsme dvojici podrobily testu zdrojem z velkeho saloveho
PC. Spis to pripominalo rengen, nebylo se kde schovat a nez jsme to
nakonec jisticem vypnuli zvenku, tak se roztekla rukojet na gole pobliz,
kterou jsme utahovali jednu z maticek.

Radek (benedikt2hw.cz)