LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 30 15:46:41 CET 2015

 30.1.2015, 15:41:11

Podle dU je to v sacku cca 85 st. C, takze te +- sedi s merenim K
clankem.
Kolik ledek vlastne v tom filamentu je ?

Dotekove metody maji sva omezeni, jak jsem posledne vysvetloval na
prikladu, s pozadim v saune.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz