LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 30 14:50:30 CET 2015

 30.1.2015, 14:43:12

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Martin Hanek napsal:

> Zvětšil jsem proud na 12,4 mA. Po zapnutí bylo na diodě cca 79,6V, tedy
> příkon 0,99 W. Po asi 5 minutách napětí kleslo na 78,1 V, potom příkon
> 0,97 W.
Pokud je ve filamentu 26 D v serii, znamena to vzrust teploty o cca 20
st.C  ( -3mV/st. asi neni bez ds uplne nesmyslna hodnota). Ve
skutecnosti to bude o kousek vic, protoze teplota o neco narostla
jeste driv nez jste stacil udelat prvni odecet

Skoda ze jste nezmeril U v pytliku