Charakteristika polovodicoveho prechodu (bylo: Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky)

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Leden 30 14:41:28 CET 2015

Psal jste 9mA při a 73,2V, to jest 0,66 W, což jsou 2/3 jmenovitého příkonu.
Já naměřil 10mA a 78V, což je 0,78 W a při 12,4 mA také 78,1V, což je
skoro 1W.
O jedné třetině nebyla řeč, nehledě na to, že jsme se bavili o příkonu
LEDky a Vy píšete o proudu. Pokud si pamatuji Vaše fotky, ten proud
ukazoval zdroj jako 0,009 A, což není moc přesné.

Ty datasheety jsou k nalezení, ale k těm našim to asi nebude:
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=led+filament+datasheet

V podstatě jsem tam viděl 2 typy, jedny na 60-65V a druhé na 75-80V. My
máme ty druhé, číňan píše parametry z těch prvních.

Martin Hanek