Charakteristika polovodicoveho prechodu (bylo: Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky)

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Leden 30 14:34:17 CET 2015

No vidíte - já to prostě nenašel. Mimochodem - pokud to čtu správně a umím
ještě číst aspoň tyhlety miliampéry - tak katalogový proud filamentem je
10mA. Těch mých 9mA je tedy téměř 100% a ne 1/3 jak tady také zaznělo...
P.B.

-----Původní zpráva-----
From: Jirka
Sent: Friday, January 30, 2015 2:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Charakteristika polovodicoveho prechodu (bylo: Re: LED
filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky)

To je zase o těch detailech, ďáblovi atd. (c) nejen wek...

Když se podíváte na
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-January/469355.html nebo
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-January/469399.html , tak
zjistíte, že alespoň NĚJAKÝ datasheet existuje. Jsou v něm i nějaké
grafy (dopředná charakteristika aj.).

Asi nebude k těm Vašim filamentům, ale to už si u překupníka musíte
zjistit sám.

Nicméně jako vodítko to určitě postačuje...

--
Jirka